V Taller de Cançons Tradicionals de l'Obra del Cançoner Popular de Catalunya. Conduit per Ramon Manent i Folch.
Seguint amb l’aprenentatge i pràctica col·lectiva de cançons tradicionals recollides a l’Escala el segle passat, es proposa un taller de 10 sessions d’1,5 h de durada/sessió amb la finalitat de conformar un repertori per oferir-lo en públic en un concert al finalitzar el cicle.
La inscripció és gratuïta i no es requereixen coneixements acadèmics de música ni de tècnica vocal, tan sols un mínim d’oïda, bones ganes de cantar en grup i una certa curiositat pel nostre cançoner tradicional.
En l’edició d’enguany, es farà un repàs del material treballat en les edicions anteriors incorporant-hi noves peces, amb l’objectiu de seguir divulgant aquest important llegat patrimonial.
Dies: tots els dimecres del 5 de febrer al 9 d’abril de 2025. Horari: de les 7 a 2/4 de 9 del vespre.
Concert final de taller: diumenge 13 d’abril a les 12 del migdia, a l’Alfolí de la Sal – Museu de l’Escala.
Informació i inscripcions: al Museu de l'Anxova i de la Sal, al telf. 972 77 68 15 o bé al correu museu@l’escala.cat
Col·labora: Diputació de Girona, Observatori del Patrimoni Etnològic i Immaterial i Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.